.jpg)
Vi hjelper våre kunder med økt salg, sterkere merkevare og flere ansatte. Kort fortalt; vi skaper vekst og får ting til å skje. Men hva betyr egentlig det?
Garasjen er et konsept vi har prata om lenge nå - i større eller mindre grad - og det er her for å bli. På hjemmebane er en garasje stedet du finner alt du trenger, og kanskje ting du ikke visste fantes. Skal noe fikses? Garasjen. Trenger du et verktøy? Garasjen. Skal noe bygges? Garasjen. Du skjønner tegninga. Det er stedet du finner alt til pågående prosjekter, og verktøyene du trenger når noe dukker opp.
Det er nettopp det vi vil være for kundene våre. Et sted hvor de har alle verktøyene de trenger.
“Garasjen er en metafor for alle skills, kameraer, mikrofoner, lyskastere, skribenter, designere, strateger, prosjektledere og markedsførere vi har på huset.” - Lars Husa, Produsent/Partner
Våre verktøy
Hammer, spiker og fastnøkler er byttet ut med prosjektledere, foto-/videografer, skribenter, designere, web-utviklere, markedsførere og skribenter. Vi er rett og slett garasje full av folk brenner for sitt fag - og så er de jævla gode på det de driver med da.
Vi sørger for å alltid lære oss nye ting og holder oss “on top of the game” - så du som kunde skal slippe å tenke på det.

Tettere samarbeid
Alt vi gjør i Storgata 5 handler om å få ting til å vokse. Vi får mye kult til å skje på kort tid, men skal du oppnå gode resultater over tid - finnes det ingen quick fix. De beste resultatene kommer når man jobber sammen over tid, med gode strategier i bunn. Det innebærer litt prøving og feiling, men på sikt vinner man. Hver gang.
Vi liker å se på våre samarbeid som litt mer enn kunde og leverandør. Vi opererer som en utvidet markedsavdeling - altså som en forlengelse av teamet du allerede har. Dette gir kundene våre mulighet til å få ressurser på linje med en hel markedsavdeling, uten å måtte ansette alt i fra fotografer til grafiske designere. Samtidig er jo tette samarbeid veldig hyggelig da. Det er rett og slett mer gøy å jobbe sammen når man har tid til å utvikle god kjemi - og bli kjent. Kunders mål blir en del av våre mål, og det holder oss motiverte. Vi streber for at våre kunder aldri skal føle at de mangler noe, og våre kundeforhold er som ekteskap - hvor du får med en garasje på kjøpet.
“Vi kunne ha kalt det for marketing as a service, men vi liker å kalle det for garasjen.” - Adrian Søbyskogen
CompEdge er relevant når du ønsker å vokse - enten det betyr flere salg, sterkere merkevare eller å bli drømmejobben for kandidater. Sammen legger vi en plan for fremtidige mål - og hvordan vi skal nå de. Dukker det opp noe på veien, står verktøykassa klar i garasjen.