Vi har holdt på i 10 uker - dette er Norges Råeste Markedsbyrå

Adrian Søbyskogen
19.11.17 15:40

Sent i august så gjorde jeg meg noen tanker om hva jeg hadde lyst til å drive med fremover. Jeg kunne enten velge å være en konsulent-nisse, tjene gode penger og leve i en liten boble hvor det kun handlet om meg. Eller så kunne jeg prøve å gjøre det jeg alltid har drømt om – nemlig skape en arbeidsplass og en la-familia-kultur hvor vi utgjør en forskjell. 

Det er nå 10 uker siden jeg ansatte Lars Husa – en helt vanlig kar fra Elverum som studerer film i Oslo. Intervjuet vi hadde varte i nøyaktig 27 minutter før jeg sa ”Skal vi tenke på det eller bare shake hands nå?”. Dagen etter fikk jeg nå min første hjelper til å bygge Norges Råeste Markedsbyrå – som har, i vår skala, blitt tatt veldig godt imot og det er en plass for oss. 

Joda, alle byråer kan i både liten og stor grad levere taktikker, kompetanse og råd for å lykkes med salg og markedsaktiviteter. Men vi opplever at det er for lite fokus på det som faktisk betyr noe – storytelling. Storytelling er ikke noe stunt, det er en kontinuerlig oppgave som krever voldsomt mye energi og tid for å forstå og kunne klare å utføre. Men vi bruker mest tid der og mindre tid på det alle andre kan.

Dette er episode 10 av Norges Råeste Markedsbyrå. 

SKAP DIN EGEN VIDEOSERIE

Kanskje du også liker

disse historiene om EdgeThinking