Kontakt oss

Åpen dag 14. januar: For deg som vil lykkes på Youtube

Jonas Bariås
09.jan.2019 15:34:06

Hver gang noen går inn på Youtube, tar det i gjennomsnitt 40 minutter før de går ut igjen. 

La oss si at menneskene du har lyst til å snakke med har sagt seg villig til å bruke 40 minutter av tiden deres på deg - hver eneste dag. Hvordan ville du brukt de? 

"Det kommer an på hvem du snakker til" og "du må skape verdi" er sikkert to ting du er drittlei av å lese på bloggen til alle byråene i dette landet. Gode råd er som regel dyre, men dette er ikke to tips du bør betale for, fordi det sier seg selv. Har du ikke skjønt dét, så har du ikke skjønt noe som helst, vil vi påstå.

Så la oss bli konkrete:

  • Lær meg noe jeg ikke kan eller vet fra før
  • Lær meg det på en måte som gjør at jeg bedre forstår noe jeg kan eller vet litt om fra
  • Underhold meg

Hvordan tar du det videre?

Forhåpentligvis er det lenge siden du forstod at det er video som er kronjuvelen av innhold og at du har lyst til å bruke det til å markedsføre selskapet ditt.  

Da har du kanskje også forstått at Youtube enkelt og greit er konge, dronning og keiser når det gjelder videoinnhold, fordi det kombinerer styrkene til sosiale medier og lineær TV:

  • Mye innsikt
  • God målretting
  • Millioner av brukere
  • Lange økter

I slutten av 2018 brukte Adrian og Jonas åtte uker på å sette seg inn i det Google-eide videosamfunnet, for å forstå hvordan norske selskaper kan bygge en kanal som faktisk når ut til folk.

Når vi arrangerer Åpen Dag 14. januar, vil vi dele våre erfaringer med deg som ønsker å satse på Youtube før resten av Norge reagerer og kommer diltende etter om et par år. Du vil blant annet få lære om: 

  • Hva har vi gjort for å bygge vår egen Youtube-kanal?
  • Hvordan bygger man en konto som er rigget for organisk vekst?
  • Annonseringsmuligheter og hva det koster
  • Innsyn i vår statistikk med 150.000kr i annonseringsbudsjett

Vil du delta på Åpen dag 14. januar? 

Klikk på bildet under for å komme til påmeldingssiden.

Kanskje du ogå liker

disse historiene om YouTube