TIL GARASJEN

RamBase

utnytter Garasjen

til det fulle

Da RamBase skulle ta den lokale merkevaren sin internasjonalt, brukte de verktøyene i garasjen til det fulle.

SPILL AV
PAUSE
RamBase Brand Video

Ble nysgjerrige gjennom NRM

Vår videoserie “NRM” på LinkedIn har vært grunnlaget for mange av våre giftemål. Sånn var det også med RamBase.

NRM fanget oppmerksomheten til Odd Magne, som tok turen fra Haugalandet til Oslo for å delta på “Åpen Dag” med oss i Storgata 5.

Fant CompEdge gjennom LinkedIn

Vårt innhold på LinkedIn har vært grunnlaget for mange av våre samarbeid. Sånn var det også med RamBase.

Odd Magne ble oppmerksom på CompEdge, og tok turen fra Haugesund til Oslo for å delta på “Åpen Dag” med oss i Storgata 5.

Dette var starten på samarbeidet som har gjort oss til en forlenget markedsavdeling for Hatteland-selskapet.

Visjonen til RamBase var å ta den lokale merkevaren internasjonalt, og skal man gå internasjonalt, gjelder det å være rigget for det. RamBase måtte snakke, produsere innhold og vise at de tenker stort! Derfor kom vi sammen frem til strategien vi liker å kalle “Acting Big".

Et giftemål preget av tillit og takhøyde

Et giftemål preget av
tillit og takhøyde

I et hvert samarbeid er det viktig med tillit. Da etableres trygghet for å dele ideer som kan drøftes over en lav sko. Trendene innenfor markedsføring utvikler seg konstant, og man må kunne snu seg raskt rundt for å henge med.

Teamet bak RamBase sin første partner stream

Et godt eksempel på å snu seg raskt, var når Covid-19 slo innover landet, og digitale møter tok over hverdagen. På rekordtid produserte vi en livestream for å kommunisere ut til RamBase-Partnere i en rekke land. Streamen var en kombinasjon av forhåndsprodusert innhold, spennende samtaler og engasjerende programledere.

Hatteland Headquarters
Det Finnes Ingen Quick-Fix

Sammen med RamBase har vi produsert en rekke grafikker, kundehistorier, lansert nye websider og økt antall publiseringer til sosiale medier.

De har blitt en internasjonal merkevare, og har tilgang på det de trenger for å ekspandere til nye land. Nøkkelen til et godt samarbeid har vært tett oppfølging og tilgang til hele Garasjen med strategister, designere, fotografer og utviklere.

Nå handler det om å fortsette å teste nye metoder, fortsette distribusjon, være tilgjengelig og relevant - for deretter å høste gevinstene!