TIL GARASJEN

Alt du bygger starter med
et godt grunnarbeid

Uansett om du skal bygge selskaper, store komplekse bygg eller relasjoner til andre, starter det med et godt fundament.

Å bygge et selskap starter med en forretningsidé.

En ny bygning starter med en solid grunnmur.

Når et selskap skal bygge relasjoner gjennom innholdsproduksjon, starter det med merkevare.

Da Reope skulle etablere en helt ny merkevare, hentet de først frem et av de viktigste verktøyene CompEdge har i garasjen; Brand Identity.

En god merkevare
kan ikke kopieres

Reope består av arkitekter og ingeniører som digitaliserer og effektiviserer bransjen.

Daglig leder Håvard og kollegaene er opptatt av å tenke smartere, ikke hardere.

De er rebeller.

De leker, tester, går på trynet, roper høyt og er annerledes.

Deretter høster de gevinsten.

Nå trengte de hjelp til å vise dette i markedet.

Uten en god logo, historie og formening om hvilken markedsposisjon selskapet skal ta - blir markedsføring med gode resultater over tid vanskelig.

Dette forsto Reope.

De kom til CompEdge for å gjøre en helomvending fra det gamle selskapsnavnet Bad Monkeys, med tilhørende farger og fonter.

De var klare for å skape en bunnsolid merkevare:
En merkevare som var personlig, skilte seg ut og viste selskapets verdier.

Viktigst av alt: noe som blir husket.

Verktøyene fra
garasjen i Storgata 5

Reope satt i gang en Brand Identity prosess, sammen med Jordan (Head of Creative) og hennes kreative avdeling i Storgata 5.

Målet var å finne de menneskelige karakteristikkene som representerte selskapet.

Derfra bygget vi videre med passende farger, fonter og design.

Sammen skapte vi et friskt pust av en merkevare, et nytt navn, definert tone-of-voice og logo tilpasset digitale flater.

Historiefortelling i
innholdsproduksjon.

Hos CompEdge finner du en gjeng blodtrimmede historiefortellere.

Gjennom bilder, video, grafikk, lyd og lys hjelper vi bedrifter over hele norge med å formidle sitt budskap.

For Reope produserte vi on-brand videoer i vårt studio.

Sammen ble vi enige om hvordan budskapet skulle formidles ved hjelp av manus, lys, musikk og animasjonseffekter.

Vi definerte et nytt brand.

Resultater og vekst fra
annerledes innholdsproduksjon.

Da deling av innhold og den nye merkevaren startet, kom oppmerksomheten raskt.

Uten at Reope aktivt rekrutterte, fikk de lange lister av folk som ønsket å jobbe hos dem.

Siden de publiserte sin første video, har Team Reope vokst til å inkludere noen av de skarpeste arkitekt- og ingeniørhodene verden over.

Reope Nightrunner thumbnailReope color parameters thumbnail

Samarbeidet med CompEdge inspirerte Reope til å endre sin egen forretningsmodell fra timebetalt til abonnementsmodell.

Det har gitt dem mer lønnsomme kundeavtaler.

Summen av markedsaktiviteter har gitt dem flere ansatte, mer oppmerksomhet og flere kunder.

I dag jobber Reope side om side med kundene sine som lærere, problemløsere og kodere i AEC-industrien.

Reope har klart å posisjonere seg som en tankeleder i sin industri, og vi i CompEdge takker Håvard og kollegaene for tillit og tålmodighet.

Fremover skal vi fortsette det gode samarbeider, pushe grenser og skape innhold som blir husket.

Viktigst av alt: Vi skal fortsette å ha det gøy!

Alt du bygger starter med et godt grunnarbeid

Uansett om du skal bygge selskaper, store komplekse bygg eller relasjoner til andre, så starter det med et godt fundament i bunn.

Med en solid grunnmur på plass kan kreativiteten jobbe å utforske nye idéer og muligheter.

Reope Brand Video
En god merkevare
kan ikke kopieres

Å bygge et selskap starter med en forretningsidé.

En ny bygning starter med en solid grunnmur.

Når et selskap skal bygge relasjoner gjennom innholdsproduksjon, starter det med merkevare.

Da Reope skulle etablere en helt ny merkevare, hentet de først frem et av de viktigste verktøyene CompEdge har i garasjen; Brand Identity.

Reope består av arkitekter og ingeniører som digitaliserer og effektiviserer bransjen.

Daglig leder Håvard og kollegaene er opptatt av å tenke smartere, ikke hardere.

De er rebeller.

De leker, tester, går på trynet, roper høyt og er annerledes.

Deretter høster de gevinsten.

Nå trengte de hjelp til å vise dette i markedet.

Nightrunner Video
Verktøyene fra
garasjen i Storgata 5

Uten en god logo, historie og formening om hvilken markedsposisjon selskapet skal ta - blir markedsføring med gode resultater over tid vanskelig.

Dette forsto Reope.

De kom til CompEdge for å gjøre en helomvending fra det gamle selskapsnavnet Bad Monkeys, med tilhørende farger og fonter.

De var klare for å skape en bunnsolid merkevare:
En merkevare som var personlig, skilte seg ut og viste selskapets verdier.

Viktigst av alt: noe som blir husket.

Reope satt i gang en Brand Identity prosess, sammen med Jordan (Head of Creative) og hennes kreative avdeling i Storgata 5.

Målet var å finne de menneskelige karakteristikkene som representerte selskapet.

Derfra bygget vi videre med passende farger, fonter og design.

Sammen skapte vi et friskt pust av en merkevare, et nytt navn, definert tone-of-voice og logo tilpasset digitale flater.

Historiefortelling i
innholdsproduksjon.

Hos CompEdge finner du en gjeng blodtrimmede historiefortellere.

Gjennom bilder, video, grafikk, lyd og lys hjelper vi bedrifter over hele norge med å formidle sitt budskap.

For Reope produserte vi on-brand videoer i vårt studio.

Sammen ble vi enige om hvordan budskapet skulle formidles ved hjelp av manus, lys, musikk og animasjonseffekter.

Vi definerte et nytt brand.

Color Parameters video
Resultater og vekst fra
annerledes innholdsproduksjon.

Da deling av innhold og den nye merkevaren startet, kom oppmerksomheten raskt.

Uten at Reope aktivt rekrutterte, fikk de lange lister av folk som ønsket å jobbe hos dem.

Siden de publiserte sin første video, har Team Reope vokst til å inkludere noen av de skarpeste arkitekt- og ingeniørhodene verden over.

Samarbeidet med CompEdge inspirerte Reope til å endre sin egen forretningsmodell fra timebetalt til abonnementsmodell.

Det har gitt dem mer lønnsomme kundeavtaler.

Summen av markedsaktiviteter har gitt dem flere ansatte, mer oppmerksomhet og flere kunder.

I dag jobber Reope side om side med kundene sine som lærere, problemløsere og kodere i AEC-industrien.