Kontakt oss
Meny
Kontakt oss
Aztek intervju.jpg

Inbound marketing og Hubspot 

Hvordan holder du deg relevant over tid? 

Skal du forholde deg relevant for målgruppen din over tid, må du dele innhold som gir verdi, på rett sted, til rett tid. Inbound-metodikken handler om at du skal tiltrekke deg flere leads og selge mer - uten at du må sprenge markedsbudsjettet ditt. 

Kontakt oss

Hvorfor Inbound?

Det er noe ubehagelig å bli solgt til, men vi er glad i å kjøpe det vi har lyst på og behøver. Det digitale skiftet har endret salgsprosessen, fordi vi ikke lenger er avhengig av en selger for å få informasjon om det vi skal kjøpe. 

I motsetning til tradisjonell markedsføring, baserer Inbound-metodikken seg på at folk skal få lyst til å kjøpe av deg, og ikke av noen andre, selv om dere selger samme produkt. 

Hubspot Gold Partner

CompEdge er et av få selskap i Norge som er sertifisert Hubspot-Gold PartnerHubSpot er en programvare som hjelper bedrifter med å skape gode og effektive kundereiser, fra å tiltrekke besøkende, generere leads og skape ambassadører.

Med et komplett CRM-system i bunn, er Hubspot en total software-plattformen for å drive målbasert Inbound Marketing med et komplett CRM-system.

Vil du lære mer om Inbound marketing? 

Hver måned arrangerer vi Åpen dag, som er vårt lille spark mot kjedelige frokostmøter. Her vil du få en innføring i Hubspot og Inbound-metodikken, samt teste deg foran kamera og i podcaststudio. Vårt ønske er at du skal bruke formiddagen til virkelig å bli inspirert til å sette i gang med nye metoder innen salg og markedsføring.

Neste åpen dag

act-case-study-card-img4.jpg
“Inbound Marketing passer for bedrifter som ønsker å dele åpent sin kompetanse og bedriftskultur. Det er en langsiktig strategi for å tiltrekke seg kunder istedenfor å ringe bedrifter som ikke kjenner deg.”
Hege Nikolaisen - Head Of Delivery & Partner
   
 Tilbake til tjenester