ÅPEN SØKNAD 
DIGITAL MARKEDSFØRER


Takk for at du har valgt å klikke deg inn. Vi vet at du har et hav av forskjellige selskaper som ønsker å se deg lykkes hos dem, derfor er det ekstra hyggelig at du velger å lese denne stillingsannonsen. La oss presentere din potensielle arbeidsplass.

Dette er CompEdge

Høsten 2017 starter daglig leder Adrian Søbyskogen selskapet CompEdge. Han har store ambisjoner og det første han gjør er å ansette en videofotograf som hver eneste dag skal filme og dokumentere reisen til det som skal bli Norges Råeste Markedsbyrå. Nå, 18 måneder senere, er vi kommet langt på vei med å få til nettopp dette og alt er nøye dokumentert i vår ukentlige videoblogg. 

For å forstå hva vi har vært igjennom av oppturer og nedturer og virkelig begrave deg i selskapets historie kan du se hele vår videoserie på YouTube. Sjekk ut YouTube kanalen våres her

Dette gjør vi

CompEdge leverer innholdsproduksjon og markedsstrategier
til bedriftsmarkedet i Norge. Noen bedrifter er velkjente og folkekjære logoer, andre er ukjente og til og med nyoppstartede virksomheter. I kjølvannet av vår egen markedsføring (som vi tør påstå er litt mer offensiv og breial enn andre byråer du har sett tidligere) utvikler vi vår egen markedsteori som vi kaller Documarketing. Lær mer om documarketing her.

Tjenestene vi leverer baserer seg hovedsakelig på video, artikler, podcaster, HubSpot og utvikling av markedsstrategi. Vi elsker å få spillerom til å fortelle de virkelig gode historiene, og vi elsker å finne nye metoder for salg og markedsføring. 

Dette tror vi om deg

Du er en nysgjerrig person med interesse for business, salg og markedsføring fordi du allerede har jobbet i et byrå eller fordi du har jobbet med kunder hvor det har vært en del av hverdagen. Hvis dette stemmer tror vi at du er villig til å sette av ekstra tid til å grave deg ned i teorier, videoer, podcaster og artikler når du trigges til å lære noe nytt. Du motiveres av en hektisk timeplan og mange baller i lufta. Vi tror mest av alt at du er en person som får ting gjort og har gjennomføringskraft.

Vi gleder oss til å høre deg fortelle om alt du lærte, eller ikke lærte, på skolen og hvorfor du passer perfekt for oss.

Dette forventer kundene av deg

Kundene forventer at du evner å sette deg inn i deres forretnings -og markedssituasjon. De forventer at du skal bidra til å forsterke deres tone of voice i markedet med nye markedsaktiviteter. De forventer at du kan formulere deg skriftlig, og at du er strukturert og proaktiv. De forventer at du klarer å jobbe tett med videofotografene våre (som forøvrig er j#vlig flinke) med å fortelle historier via levende bilder. Kundene vil spørre deg om nye måter å bruke sosiale medier, Hubspot og en haug av andre ting, men det skal vi sørge for å lære deg :)


Dette vil bli ditt andre hjem


Annet enn lønn og ferie får du

  • MacBook Pro, iPhone, iPad eller hva enn du trenger for at energien din skal være på topp og at arbeidet blir sømløst
  • En plass på teamet til Norges Råeste Markedsbyrå og en billett på første klasse til reisen videre
  • Et arbeidsmiljø som minner om en Italiensk "La Famiglia" hvor ingen ideer er dumme så lenge du kan gjennomføre.
  • Egen innlogging til Kolonial for å bestille din favoritt lunsj
  • Tilgang til 20 ulike sorter kaffe på kaffemaskinen

 
Daglig leder har noen tips til deg før du skriver søknad..

Klar for å søke? Bli kjent med intervjuprosessen

Søk på stillingen her