Kreativitet som konkurransefortrinn.















Hvis du fremstår like god eller like dårlig som konkurrentene dine, så er det likegyldig hvor mange ganger du forteller at du er annerledes.
Ambisiøse IT-selskaper kodeknekker sammen med CompEdge på hvordan de skal høste betydelige gevinster med en digital markedsføringsstrategi.
Vi er sett på som en forlenget markedsavdeling for å bygge merkevare og tiltrekke nye kunder og ansatte.
Essensielt er markedsføring og kreativitet blitt et konkurransefortrinn i et marked hvor den mest synlige vinner.
Superlativene har mistet betydning. Du må skille deg ut.

Hadde det ikke vært fantastisk hvis det holdt å bare si at man var den beste, raskeste, mest kompetente eller innovative? Markedsføring er ikke så enkelt, og det er helt nødvendig å jobbe kreativt med både hva man sier, og hvordan man sier det.
Med lange og kompliserte salgsprosesser i B2B, er det helt nødvendig å være top-of-mind. Våre kunder velger å investere tid, penger og energi i å lykkes digitalt for å bli en større del av hverdagen til målgruppen sin.
Når du bestemmer deg for å gire opp, så er CompEdge din markedsavdeling når du skal:




Tre eksempler hvor CompEdge er den kreative forskjellen
%20(2).webp)
Helt hinsides markedsavdeling for prisen av èn ansatt eller to.
Vi samarbeider kun med IT-selskaper som har ambisiøse mål. De serverer oss noen av de mest krevende utfordringene i B2B på hvordan vokse i sin respektive kategori med SMB-budsjetter.
Du trenger litt av alt - skribenter, designere, webutviklere, strategister og videoprodusenter - alt for at du skal få et urettferdig kreativt konkurransefortrinn i kampen om nye kunder og ansatte.
Utforsk fortrinnet ditt med Norges Råeste Markedsbyrå