Kreativitet som konkurransefortrinn.

For ambisiøse Tech & IT-selskaper
Adrian på og regissør Kjetil under innspilling av Luksusproblem
Ansatte fra Digiflow spiller shuffleboard
Petter, ansatt i Aztek smiler
EMP Secure
ENSO ansatt ser på en presentasjon
Digiflow ansatte prater og drikker kaffe
Monika i Axdata ser opp til høyre og smiler
Alexandra i Axdata prater og ler med kollega
Evidi
Axdata ansatt ser på kollega og smiler
Adrian på og regissør Kjetil under innspilling av Luksusproblem
Petter, ansatt i Aztek smiler
ENSO ansatt ser på en presentasjon
Monika i Axdata ser opp til høyre og smiler
Adrian på og regissør Kjetil under innspilling av Luksusproblem
Hvis du fremstår like god eller like dårlig som konkurrentene dine, så er det likegyldig hvor mange ganger du forteller at du er annerledes.

Ambisiøse IT-selskaper kodeknekker sammen med CompEdge på hvordan de skal høste betydelige gevinster med en digital markedsføringsstrategi.

Vi er sett på som en forlenget markedsavdeling for å bygge merkevare og tiltrekke nye kunder og ansatte.

Essensielt er markedsføring og kreativitet blitt et konkurransefortrinn i et marked hvor den mest synlige vinner.

Superlativene har mistet betydning. Du må skille deg ut.

Hadde det ikke vært fantastisk hvis det holdt å bare si at man var den beste, raskeste, mest kompetente eller innovative? Markedsføring er ikke så enkelt, og det er helt nødvendig å jobbe kreativt med både hva man sier, og hvordan man sier det.

Med lange og kompliserte salgsprosesser i B2B, er det helt nødvendig å være top-of-mind. Våre kunder velger å investere tid, penger og energi i å lykkes digitalt for å bli en større del av hverdagen til målgruppen sin.

Når du bestemmer deg for å gire opp, så er CompEdge din markedsavdeling når du skal:

Utarbeide markedsstrategi rigget for vekst.
Adrian, daglig leder i CompEdge forteller kunde om markedsstrategi
Utvikle ny nettside og interaktive webopplevelser.
Mockup av nettsiden CompEdge har laget for Axdata
Forbedre og eller skape en helt ny visuell identitet.
Design Showcase av merkevareidentitet for Axdata
Skape nytt innhold med tekst, video og bilder.
Fotograf Jimmy viser et bilde til prosjektleder Christoffer

Tre eksempler hvor CompEdge er den kreative forskjellen

Årets Microsoft Partner 2021 Supply Chain Management & Finance

Axdata pryder seg selv med å være de mest kompetente ERP-konsulentene for prosjektorienterte industrier. Men dette var en godt bevart hemmelighet - selv med utmerkelsen fra Microsoft.

Axdata ansatt smiler til kollega
Screenshot av nettsiden til Axdata

CompEdge jobber sammen med hele ledergruppen i Axdata på strategi, markedsføring og employer branding, og har siden samarbeidets oppstart utviklet en helt ny merkevareidentitet.Nye nettsider, konverterende kampanjer, reklamefilmer, LinkedIn annonsering og podcast pitching mot potensielle kunder og ansatte er aktiviteter vi har gjort.

Vi har tatt tilbake kontrollen om hvem Axdata er, hvem man er noe for og hvorfor noen skal bry seg. Resultatet er en overveldende respons fra kandidater og en markedsførings-attitude som gir den siste dytten potensielle kunder trenger før signering.

Pexip, Putting Video Everywhere

Når teknologiselskaper evner å kommunisere sine tjenester på en kreativ og lettfattelig måte, oppstår engasjement og vekst! Det har noen av verdens største brands bevist gjennom tidene.

Pexip hadde et ønske om å opplyse offentlig sektor om deres integrasjon mellom Microsoft Teams og konferanseløsninger i møterommet. Kampanjen skulle påvirke ulike roller med ulikt behov for informasjon. Løsningen ble like enkel som den var vanskelig; Skape leken grafikk, tekst og animasjon tilpasset forskjellige roller, i ulike industrier innen offentlig sektor.

GIF laget for pexip
GIF laget for pexip

Resultater

Resultater fra annonsering viste oss en gjennomsnittlig CTR på 118% over benchmark (0,50%), over 90 relevante påmeldinger til webinar som var kampanjens endemål. Kampanjen engasjerte aller best mot C-level (toppledere) med hele 1,96% CTR, av totalt 3 målgrupper fordelt på rolle og sektor; C-level, operation managers og IT Administratorer.

Average CTR
118% ↑
1.185%
0.5%
Benchmark
Kampanje

Evidi, Mer Enn Bare Techfolk

Microsoft-huset Evidi, med 300 spesialister opererer i et brennhett marked. De har et luksusproblem - de trenger flere folk før de kan håndtere flere kunder. CompEdge sin oppgave er å bistå med konsept, kreativitet og innholdsproduksjon for å fremstå Evidi som en attraktiv arbeidsplass.

Evidi, mer enn bare techfolk portrettbilde
Evidi, mer enn bare techfolk portrettbilde
Evidi, mer enn bare techfolk portrettbilde

Evidi trenger ikke bare riktig kompetanse, folkene skal også passe inn i en etablert og mangfoldig kultur. Videoserien “Mer Enn Bare Techfolk” ble utviklet for å imøtekomme dette.

Dette innholdet skaper oppmerksomhet og trigger nysgjerrighet for både potensielle kandidater, samt andre meningspersoner som hyller konseptet i kommentarfeltet.

Employer branding på sitt beste.

Theo, Jonas og Jimmy har en lættis samtale - eller er kanskje bare kleine foran kamera

Helt hinsides markedsavdeling for prisen av èn ansatt eller to.

Vi samarbeider kun med IT-selskaper som har ambisiøse mål. De serverer oss noen av de mest krevende utfordringene i B2B på hvordan vokse i sin respektive kategori med SMB-budsjetter.

Du trenger litt av alt - skribenter, designere, webutviklere, strategister og videoprodusenter - alt for at du skal få et urettferdig kreativt konkurransefortrinn i kampen om nye kunder og ansatte.

Utforsk fortrinnet ditt med Norges Råeste Markedsbyrå

Vil du finne ditt konkurransefortrinn?

Adrian Søbyskogen
99 10 84 88
Oops! Something went wrong while submitting the form.