Performance Manager

Det blir aldri for mye oppmerksomhet: Vi trenger en performance manager!

 

Vi bygger Norges Råeste performance-avdeling i CompEdge, og trenger en nøkkelperson som vil bli avgjørende for veksten fremover. For CompEdge har gjennom de siste 3 årene fortalt fantastiske historier gjennom video, bilder og tekst - og nå ønsker vi å styrke leveransen vår ved å bygge en egen avdeling dedikert til å formidle dette innholdet til det rette publikummet.

Frem til nå så har jeg, Jonas, vært go-to person for annonsering både for kunder og CompEdge. Det betyr at jeg har håndtert annonsebudsjetter på flere titalls annonsekontoer og flere plattformer. Nå trenger jeg en skikkelig pådriver som ønsker å være med på å bygge miljøet for annonsering videre så innholdet vi produserer kan fly verden rundt! Eller mest i Norge da.. og noe utenfor.. Uansett, sammen skal vi bygge kule kampanjer og gjøre annonsering til en viktig del av markedsstrategien!

DSC00575-1

 

Er du riktig fit?

Performance-avdelingen skal være av de råeste når det kommer til betalt annonsering på LinkedIn, men den skal også ha stålkontroll på Facebook, Instagram og Google - og være av de første til å teste ut nye muligheter som finnes der ute med TikTok, Reddit, Twitch; you name it, vi tester det!

Selv om performance oftest handler om CPC, CTR og CPM, vil vi at du skal se like mye (om ikke mer) på emosjonelle resultater fra kampanjer som ikke nødvendigvis kan finnes i en kalkyle eller graf. For det at folk klikker, konverterer eller liker i dag, er ikke nødvendigvis det viktigste, men snarere at de husker innholdet, er du ikke enig?

Du må i alle fall ha:

  • Operativ erfaring med LinkedIn Campaign Manager, Facebook Business Manager og/eller Google Ads. Du må altså ikke ha erfaring med alle, men forstå styrker og svakheter med samtlige
  • Erfaring med Google Analytics, Google Tag Manager, Piksel, Insight Tag og eventuelt andre relevante måter å koble opp mot web
  • Generell forretningsforståelse og kunnskap om de ulike sosiale plattformene er et must

 

Og det er heller ingen ulempe hvis du har:

  • Erfaring med SEO og verktøy som støtter oppunder SEO-arbeid
  • Erfaring med HubSpot og/eller andre CRM-systemer

 

Noen arbeidsoppgaver vil være:

  • Ukentlige, månedlige og kvartalsvise rapporter for både CompEdge og kunder
  • Å analysere og måle effekten av annonsesett, kampanjer og optimalisere fortløpende
  • Du vil jobbe hovedsakelig med B2B-kunder, og et viktig fokus vil være å engasjere nye kunder til å fokusere på synlighet omkring deres brand.
  • Du vil også jobbe strategisk med aktiviteter ut mot potensielle kunder: Du skal ikke ringe, men gjøre det du kan best - skaffe synligheten!
  • Sammen med en gjeng kreative hoder som produserer masse spenstig innhold, skal du sørge for at CompEdge blir synlig i de riktige kanalene og for riktig målgruppe.

 

Du vil jobbe med innholdskonsepter som få har fått røre, og som garanterer gode resultater!

Hos oss får du:

Med konkurransedyktig lønn, god pensjonsordning og andre fordeler, blir du del av et dynamisk og kreativt arbeidsmiljø. De kreative ildsjelene som lager innholdet du skal dele er fagpersoner som brenner for faget sitt, og som tilfører en ekstra stolthet og tillit til det innholdet vi skal spre videre. 


Vi har toppmoderne og lyse kontorer over to etasjer midt i Oslo sentrum, og en lunsjordning som garanterer at du får det du vil på brødskiva hver dag: Christer (leder for videoavdelingen) foretrekker røkelaks. 


Hos oss har du alle forutsetninger til å påvirke din egen arbeidshverdag, til å vokse i rollen og eie jobben din. 

Føler du deg truffet? Ikke vent med å søke. Vi gleder oss til å høre fra deg!

video

Søk på stillingen her